Stickning...

Jag har alltid velat lära mig sticka, men jag vet ej hur många gånger min farmor har visat mig men sen så bara glömmer jag bort det.... att sticka....så kunskapen som inte har blivit inbankad bara faller bort ...... Det finns så mycket fint man kan göra med lite garn. Jag måste helt enkelt få min farmor att lära mig igen, och denna gången ska jag inte glömma bort det. Här kommer lite sticknings inspiration från Ruth Cross.

image468

image469

image470

image471


Förutom fina stickmönster har de även en online-butik där man kan köpa följande, annorlunda porslin.


image472

image473

image474

Kommentarer
Postat av: carin holmgren

va häftigt den med ansikterna va den va ju jätte cool,
kram carin

2007-10-24 @ 11:43:27
Postat av: Lisa

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback